Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Městská knihovna v Michalovcích
Jenčiková, Zuzana ; Mašek, Radomír (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Nadviazanie na mestskú štruktúru mesta Michalovce, historickú a zároveň súčasnú. Riešenie otázky parkovania v meste. Nová kultúrna inštitúcia v spojení s verejným priestorom. Doplnenie funkcií mesta, oživenie charakteru mestského parku a vytvorenie alternatívy mestského bývania.
Kulturní nabídka Městské části Praha 7 - Art District 7
Vlasatá, Anežka ; Malcová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Práce se zabývá současnou kulturní nabídkou na území MČ Praha 7 a projektem Art District 7. V první části je území MČ Praha 7 popsáno z geografického, historického a demografického hlediska. Stěžejní kapitolou teoretické části je analýza kulturních institucí působících na zkoumaném území, která je doplněna finanční analýzou vybraných kulturních institucí. Teoretická část se také věnuje financování kultury samotnou MČ Praha 7. Předmětem praktické části je pak projekt Art District 7, který sdružuje kulturní aktéry působící na zkoumaném území a oficiálně deklaruje MČ Praha 7 jako kulturní čtvrť. Celý projekt je v praktické části podrobně popsán od přípravné fáze po samotnou realizaci. Obsahem výzkumu je definování výhod plynoucích z projektu Art District 7. Výzkum je založen na osobních rozhovorech s vybranými kulturními aktéry, se zaměstnankyní IPR Praha, která se na přípravě projektu podílela a s radní pro kulturu a sousedské vztahy MČ Praha 7.
Městská knihovna v Michalovcích
Jenčiková, Zuzana ; Mašek, Radomír (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Nadviazanie na mestskú štruktúru mesta Michalovce, historickú a zároveň súčasnú. Riešenie otázky parkovania v meste. Nová kultúrna inštitúcia v spojení s verejným priestorom. Doplnenie funkcií mesta, oživenie charakteru mestského parku a vytvorenie alternatívy mestského bývania.
Analýza zdrojů kulturní instituce
Nováková, Marie ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu finančních, hmotných, nehmotných i lidských zdrojů kulturní instituce Museum Kampa -- Nadace Jana a Medy Mládkových v období 2003-2012. Teoretická část práce je zaměřena na teorii nestátních neziskových organizací a prostředí kulturních institucí, jelikož mezi ně se Museum Kampa -- Nadace Jana a Medy Mládkových řadí. Teorie popisuje právní formy neziskových organizací v České republice a dále se soustředí na popis možných zdrojů organizace a zejména na způsoby získávání těchto zdrojů nestátními neziskovými organizacemi. Teoretická část se také věnuje metodám analýzy zdrojů organizace, které jsou následně využity v praktické části. Praktická část se zaměřuje na popis konkrétních finančních, hmotných, nehmotných a lidských zdrojů muzea, dále je v ní provedena horizontální a vertikální analýza zdrojů a souhrnné analýzy s využitím modelů BAMF a KAMF*. V práci je také uvedeno porovnání s trendy v oboru působení a doporučení pro další vývoj organizace.
Studie využití muzeí‚ planetárií a dalších kulturních zařízení pro ekologickou výchovu a osvětu
Křesťansko-demografický Institut, Praha
Výsledky šetření o pořádání akcí souvisejících s ekologickou výchovou a osvětou v kulturních zařízeních, planetáriích a muzeích. Výsledky jsou založené na dotazníkovém šetření a na rozhovorech s pracovníky institucí.
Propagace a marketingové strategie kulturní instituce Chodovská tvrz
Tomšíčková, Tereza ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám marketingem a způsoby propagace činností kulturní neziskové organizace Chodovská tvrz. V teoretickém základu se nejprve věnuji definici marketingu a souvisejících pojmů obecně a následně rozebírám specifika aplikace marketingu z hlediska neziskového sektoru. Teoretickou část uzavírá kapitola věnující se obecné charakteristice pojmů lokální kultury. Praktická část této práce představí historii a současnou situaci na Chodovské tvrzi. Další kapitoly se zabývají marketingem této instituce -- popisuji nástroje marketingového mixu tvrze, uvádí formu vztahů s veřejností (Public relations) a strukturu finančních zdrojů marketingu. Následně přibližují specifika marketingu podle konkrétních projektů a uvádí doporučení pro zlepšení. Praktickou část zakončuje charakteristika lokálního kulturního prostředí této organizace.
Nový model kulturního centra
Kašpárek, Ondřej ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Melenová, Kateřina (oponent)
Kultura a umění nepochybně patří mezi hlavní rozvojové faktory člověka a společnosti. Ne všude k nim však mají lidé jednoduchý přístup. Tato práce se zaměřuje na fenomén multifunkčního kulturního centra, jakožto instituce rozvíjející a iniciující kulturní a komunitní život v regionu či menším regionálním městě, kde často není vybudovaná běžná infrastruktura kulturních zařízení. První část je věnována představení diskursu současných kulturních center. Vedle způsobu řízení pojednává o současném poslání a činnostech, které takové instituce dělají jedinečnými, a o práci s cílovými skupinami. Ke krátkému přehledu slouží typologie kulturních center, která mapuje základní podoby těchto institucí v České republice. Práce je zakončena konkrétním návrhem nového multifunkčního kulturního centra, které si klade za cíl aktivizovat obyvatele a probudit je ke kreativitě a sounáležitosti

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.